maandag 18 juni 2012

het is even nacht

Het is momenteel pikkedonker en het giet van de regen. Lastig voor iedereen die nu naar buiten moet, ik blijf dus lekker binnen na een vermoeiende, maar o zo leuke dag gisteren. We hebben 2 keer gezongen in Eindhoven en omdat er geen tijd was om tussendoor naar huis te gaan zijn we in de stad gebleven en hebben een kopje soep gegeten in de stad, samen met een koormaatje.



We zingen in 2 verschillende koren, beide in de binnenstad van Eindhoven. In het ene koor zingen we Latijnse missen, in het andere een keer per maand een Evensong. Bijzonder om te doen, maar ik ben nu toch wel blij dat dit voor nu even de laatste keer voor de vakantie is. Tot eind augustus hebben we vakantie.








Nu ben ik aan het nadenken wat ik vandaag voor leuks zal gaan doen. ik heb het poppetje dat ik de afgelopen week gemaakt had van een dun randje voorzien waardoor het geheel beter tot z.n recht komt. Vandaag wil ik met het officiële lapje beginnen, eens kijken of het lukt. Het ziet er zo in ieder geval een stuk beter uit, zeker als de keus van stof beter is.


Eigenlijk staat zingen in Helmond voor vandaag op de planning maar ik blijf lekker thuis, het is even genoeg zo.

Prettige dag vandaag, hopen dat de regenkraan snel dicht gaat.

groetjes

Wietske