vrijdag 5 juli 2013

Pronken met andermans veren


Ja dat doe ik echt op dit moment.

Ik heb ook even niets te laten zien want om jullie nou iedere keer mijn bloemetjes te laten zien die ik aan het maken ben voor mijn dancing dollies...........

hier krijgen we met z'n allen
toch geen inspiratie van?????

Sinds ik naar Naaldwijk ben geweest laat de Dear Jane mij niet meer los. Het boek had ik een poos geleden al gekocht. Maar een ding weet ik zeker, ik wil niet de hele quilt van 169 lapjes gaan maken en ik wil ook niet de verkorte borduurversie maken.

Als je het doet, moet je het helemaal doen vind ik.

En dan vraagt Liesbeth uit Eindhoven of ik thee kom drinken want zij heeft iets moois om te laten zien.

Nou, dat laat ik me geen twee keer zeggen.

dit is toch

te mooi!


En, wat nog veel leuker is:
Het patroon is in z'n geheel en gratis te downloaden.

Dit ga ik dus doen. Liesbeth heeft me de afmetingen meegegeven, dus ik kan aan de slag. Ik ga hem alleen in de originele kleuren maken.

Natuurlijk heb ik nog even een snel telefoontje gepleegd met Lida om enige details te bespreken, maar ik kom er wel uit en rij straks naar de winkel.

Gisteravond ook al weer zo'n moment van pronken met............

Mijn Sweet Hearts ligt helemaal stil nadat ik het vorige maand weer fout gedaan had. Dit ligt echt niet aan de juf, maar aan mijzelf. Blijkbaar luister ik niet goed, of ik kijk niet goed naar het patroon, kortom

Ik ben gewoon niet van de mysteries, heb ik ontdekt.

Ik had het kunnen weten want echt grote verrassingen zijn ook niet zo aan mij besteed, ik weet liever wat er komt en wat er van mij verwacht wordt, dus ook dit is weer een leermoment.

Maar daarom is het wel leuk om het patroon op te halen, cursisten/vriendinnetjes te ontmoeten en om te kijken wat de anderen gemaakt hebben.

huiswerk voor de
komende maand





Ik moet zeggen: Er waren dit keer ook heel veel andere mooie werken om te laten zien, niet iedereen ligt meer op schema.............


een van de vorige
mysteries, nagenoeg klaar

hartjes

cadeautje voor Francoise
van een hartjesfan

en nog meer hartjes

En dan kom je thuis en ligt het hele patroon klaar, in een plastic mapje, beetje uitvergroot, geschikt gemaakt voor ogen van-een-bijna-60-jarige.


Mijn lief!!!!!

Hij mag blijven!!!

alvast een heel fijn weekend met heel veel zon

groetjes

Wietske