donderdag 15 augustus 2013

Beloofd!


Na nog enige aanpassingen gisteren, nou ja eigenlijk bedoel ik dus gewoon dat ik een paar stukken van de rand uitgehaald heb, en weer opnieuw heb ingezet, hier het resultaat:

Tadaaaaaaa

voor het eerst dat ik
zoiets gedaan heb

 Ik ben er best wel trots op 


De volgende rand bestaat uit driehoekjes die ik weer ga paperpiecen.

Maar ook daarvoor heb ik eerst even weer advies nodig. Gelukkig is Francoise's atelier vandaag de hele dag open, dus ik kan er straks terecht.

de uitleg

alles is al geknipt

en de stofjes
zijn al uitgezocht

Laat ik gelijk nu mijn dagboek weer eens een keer in volle glorie zien. Hij past al lang niet meer gewoon zomaar ergens op, dus ik moet hem even hangen.


1 maand, in dit geval
augustus, de rest zit
al in elkaar

met heel veel

leuke knoopjes

kant en band

Mocht er nog iemand mee willen doen met het dagboek volgend jaar, kijk dan aan de rechterkant op mijn blog onder "lief dagboek" . Daar staat alle info. We hebben nog voor 2 of 3 mensen een plekje.

Dit dagboek dient straks als achterkant van mijn Dancing Dollies. Hij wordt niet gequilt, maar geknoopt omdat anders de tekst wegvalt.



groetjes

Wietske