woensdag 11 september 2013

Beetje opschieten Wietske


Het lukt niet helemaal om op te schieten als je midden in de nacht een poosje in de kamer hebt gezeten, maar straks haal ik Suus van de trein en maken wij den Bosch onveilig. Nou oké, we pakken Vught er even bij want we gaan nog naar Francoise omdat het daar hartjesochtend is.

Nou hebben wij beiden geen hartjes, Suus heeft alleen maar sterren en ik ben heel druk bezig om mijn laatste figuren voor de cirkel in de Fabricwonderland af te krijgen.

Maar.......
Dat vindt Francoise geen probleem, er komen meer bekenden, dus dat wordt weer reuze gezellig.

Ziehier een typisch gevalletje van: ik-mis-een-blauw-strookje-weet-niet-waar-het-is-en-ik-heb-geen-zin-om-een-nieuw-strookje-te-snijden.


Het zal toch echt moeten want het is de laatste en dan kan er weer een hele rand aan van maar liefst 24 bloemen


Er dook trouwens gisteren in Vught weer een (voor mij) nieuwe Fabricwonderland op tijdens de cursus en deze vind ik echt heel erg mooi

erg

romantisch

Maar jullie willen natuurlijk weten waarom ik vannacht in de kamer zat?
Onze kinderen zijn gearriveerd in LA en ik kreeg een Appje met een foto. Dat met die Appjes hebben wij trouwens goed geregeld, alle kinderen zitten in
1 groep en dat werkt fantastisch. We hebben vaak veel plezier en zeker in tijden van veel geregel kun je elkaar goed op de hoogte houden.

Ons verse echtpaar heeft nogal wat oponthoud gehad: de trein liep anders dan gepland, het vliegtuig vanuit Frankfurt had vertraging en uiteindelijk moesten ze 2 uur in LA op een huurauto wachten.

Er liggen op deze huwelijksreis maar weinig dingen vast:

er zijn tickets,
er is een auto,
er is een hotel voor 1 nacht,
en
er is een ontmoeting met vrienden die trouwen in Las Vegas, waarbij zij getuige mogen zijn.

Verder ligt alles open, en daarom zijn wij natuurlijk erg benieuwd hoe de  reis verlopen gaat

maar  de eerste
boodschappen zijn gehaald

en  de eerste froot loops
zijn ook al gegeten

En dan zijn jullie natuurlijk ook benieuwd of middelste de sjaal gedragen heeft op de bruiloft?

Nee dus


het garen was op


Ik ben benieuwd of het nou nog wel een sjaal wordt


Kom op Wietske, beetje opschieten. Straks komt Suus aan op het station en je hebt beloofd om haar op te halen!


Fijne (handwerk) dag

groetjes
Wietske