zondag 6 oktober 2013

Logeren bij mijn opa en oma is leuk!!

Want ze zijn altijd op zoek naar leuke dingen om de logeerpartij voor mij zo aangenaam mogelijk te maken;

We gaan eerst de stad in om schoenen te kopen


En stoppen onderweg om naar het draaiorgel te kijken en een muntje in het bakje te doen


Uiteraard heeft oma wel even overlegd met mamma of ik nou nieuwe schoenen nodig had of een nieuwe jas.


Mamma koos voor de schoenen dit keer


Oma wilde graag naar een quiltwinkel, maar dan wel een waar ik de ruimte had, anders werd ze er nerveus van zei ze.

Nou, ik moet zeggen, ze hadden de juiste keus gemaakt voor mij, want ik had mijn eigen meegebrachte speelgoed niet eens nodig


Die mevrouw gaf me toch iets moois om mee te spelen!
Mij hoor je niet de komende tijd


En oma ook al niet want die had alleen nog maar oog voor allemaal gekleurde stoffen die overal in kasten stonden


Ik zal wel nooit helemaal begrijpen wat ze daar nou aan vindt, maar goed, ik had een heerlijk uurtje


En kreeg ook nog eens voldoende gezelligs te eten


Onderweg naar huis in de auto ben ik in slaap gevallen en mijn opa heeft mij zo in mijn bed gelegd.
Oma vond alleen dat ik er een beetje raar bij lag


Probleem opgelost:
Ik lag boven op mijn auto


Oma had nog stof van een vorige keer liggen. Dat kan ze mooi weer gebruiken zegt ze


En zoals altijd:
mijn oma gaat voortvarend te werk


Ze heeft de eerste bloemen al weer klaar liggen om op de ondergrond te naaien


Vandaag komen pappa en mamma mij weer ophalen en ook mijn andere neefjes, Laurens en Valentijn komen spelen.

iedereen wil het bruidspaar even spreken want dat is na de bruiloft en de huwelijksreis nog niet weer gebeurd.

Volgens mij hebben mijn opa en oma de hele kamer al verbouwd zodat er geen brokken komen met 3 jongens.

Ik denk dat het allemaal weer erg gezellig wordt.

groetjes

Fedde