donderdag 18 september 2014

Wat is het nou?????

Zomer, herfst of……..

Gistermorgen liep ik om 9 uur al naar de buurtsuper voor mijn dagelijkse boodschapjes en eerlijk waar in mijn allerdunste zomershirt met sandalen aan.
En zo vroeg al druk in de stad met toeristen, net als in de afgelopen zomervakantie.

Maar de natuur bedriegt niet hoor, het is toch echt herfst aan het worden.


En natuurlijk op een beperkte ruimte maar dit zie ik toch allemaal op mijn eigen dakterras.


 Isabel heeft haar schoenen-voor-frisse-dagen al klaarstaan


En ons koninklijk huis weet het ook al even niet meer. Jammer dat ze dinsdag zo winters gekleed waren, 
Onze koning en koningin hebben het vast erg warm gehad.


"The Stonefields"


Ik kan er echt de hele dag zoet mee zijn. Meten, lapjes kiezen, keuren en nog eens weer zoeken


Geweldig hoe je je kunt verliezen in je hobby



En gisteravond laat nog meer eens even weer op de grote tafel uitgelegd


En, TADAA!!!

De doos met de eerste patronen is binnen gekomen.
En het ziet er zo mooi en verzorgd uit allemaal. Tot 1 oktober heb ik nu de tijd om alles verzendklaar te maken voor de 1e maand


Het is een rustig weekje deze week, geen workshops, geen grote happenings, nee gewoon heerlijke  rust.

Ik ga daarom een paar daagjes " vakantie vieren in eigen atelier-en-huis"
Uiteraard is de winkel morgen gewoon open van 1 tot 5 uur en zaterdag van 11 tot 5 uur, maar de rest van de week ga ik lekker genieten van het mooie weer en meters maken met de blokken.

Tenslotte beginnen de Dear Jane Bee's volgende week woensdag weer en ook zij verdienen aandacht.

Mocht iemand nog zin hebben om aan te schuiven woensdag? Door verjaardag en vakantie zijn er 2 open plaatsjes. Stuur mij een mail als je een keer mee wilt doen en voor details verwijs ik naar de agenda aan de linkerkant op het blog.

Tot volgende week

groetjes

Wietske