donderdag 13 november 2014

Tussen 2 Bee's in


Mag ik vandaag even rustig bijkomen van een lawine aan mooie blokken die gisteren voorbij kwam


Ik laat ze maar gewoon


  even rustig zien aan jullie


Verre van rustig was de groep……..
Zo'n tafel vol vraagt toch om een hoop gezelligheid


Vooral als je dan allemaal


zulke leuke resultaten


te showen hebt.



Wat een inspirerende ochtend


Volgens mij was ik niet

  
de enige die hier heel vrolijk van werd


En

Het is me weer gelukt:
Juud (klik) komt op 6 februari naar Den Bosch toe voor een 

STONEFIELDSDAG


En natuurlijk heb ik dit gisteren al vermeld op de Bee en natuurlijk hebben een paar zich al aangemeld. Maar er kunnen meer bij hoor, dus meld je alvast aan. Er zullen die dag 2 sessie's zijn, 1 in de ochtend en 1 in de middag.

Het programma zal nog bekend gemaakt worden, maar we vragen voor dit dagdeel 20 euro. Vast staat dat we in ieder geval heerlijk aan de slag gaan.

Deze Stonefieldsdag heeft niets te maken met 31 november en 1 december. 
Dat zijn de dagen waarop Juud ons helpt met het middenstuk van "The Prince."

Beide dagen zitten nagenoeg vol,  op zondag is nog 1 plekje vrij, op maandag nog 2.
Meld je aan als je alsnog mee wilt doen en als je vragen hebt, mail me dan.

Alle info staat onder het kopje projecten, of klik links op het blog op de foto van Susan.

Morgenvroeg is er weer een Stonefields Bee om 10.00 uur en morgenmiddag zijn we van 1 tot 5 uur open.

Zaterdag zijn we open van 11.00 tot 5 uur, alleen mag ik om 3 uur vertrekken om naar de verjaardag van onze kleinzoon, Fedde, in Gouda te gaan.

3 jaar wordt hij al weer

Herman past tot 5 uur op de winkel

Fijne dag

groetjes

Wietske