vrijdag 6 maart 2015

Een dag van uitersten

En die begon voor ons al heel vroeg met het toezingen van ons middelste kind dat nu echt jarig was.
Dat toezingen doen wij altijd samen voor de telefoon.

We hoefden niet naar Maastricht, we waren er immers zondag al geweest.


Onze middelste werd natuurlijk gefeliciteerd door Laurens die bijna 8 jaar is en ik wil jullie zijn manier van feliciteren toch niet onthouden:

"Gefeliciteerd mam, nu ben je 35 jaar, maar je blijft er jong uitzien!!!!
Ja, dat heb ik van Suske en Wiske"
Lambik leert hem de juiste omgangsvormen.

Al vroeg hebben we de kamer Jules-proof gemaakt en extra stoelen neergezet. We weten immers niet hoeveel mensen er komen al kan ik wel een schatting maken. Er wonen heel wat deelnemers ver van Den Bosch……….


Maar alles is gereed, namenlijst bij de hand zodat we precies weten naar wie het pakket opgestuurd moet worden.


En het stroomt al rap vol en José  gaat goed van start


Veel vragen, veel uitleg


en veel onderling overleg. De sfeer is goed, we hebben er zin in!!!


We gaan aan de slag, werpen nog een laatste blik op deel 2, dat er ook al zo leuk uitziet, en zelfs al helemaal doorgequilt is.


En terwijl José  na de boterham  alvast de stoffen voor deel 2 snijdt


Verwelkom ik de leverancier van de Lynette Anderson stoffen en zoek ik voorzichtig wat rollen stof uit
Ik ben er gek op!


Maar eerst eens kijken wat jullie er van vinden


Prachtige kleuren


En rond de klok van 3 uur rijden we naar Arnhem. Precies een jaar geleden, en we denken er iedere dag aan als we Isabel zien……..


Het bijzondere dierbare plekje van Daniël, en we leggen er bloemen neer


En als we de plek weer verlaten zie ik de eerste sneeuwklokjes staan


Een heel jaar voorbij en we hebben het allemaal zo intens beleefd.


Het is al donker als we weer terug rijden naar Den Bosch……….

Wat een prachtige lucht!

Ik wens jullie een heel fijn weekend, het wordt mooi weer en daar gaan we hopelijk heerlijk van genieten.

Zondag komen hier 8 dames met hun kleine machientjes. We zullen zorgen dat er toch tenminste een paar mooie plantjes op een schoon dakterras staan zodat we misschien buiten kunnen lunchen.

Vanmiddag gaan we om 1 uur open en morgen zijn we van 11.00 tot 5 uur open.



groetjes

Wietske