donderdag 28 mei 2015

De weg is weg

De komende 5 weken kun je niet meer over het kruispunt
Pettelaarseweg - Hekellaan.

Binnenkort is de nieuwe parkeergarage klaar en de toegangsweg moet natuurlijk aangepast worden.


Als je dus uit de richting Utrecht-Nijmegen via het Provinciehuis naar ons toe wilt, kun je beter de volgende afslag nemen:

Ringweg West- Centrum-Vughterweg.

Vooral voor de deelnemers aan de Featherweightdag van aanstaande zondag is het goed om dit te weten.


We hadden een ieniemini klein Bee' tje gisteren maar reuze gezellig, 2 dames bleven een boterham eten.

Tussen de bedrijven door had ik mooi de tijd om het grote hart te appliceren.
Straks bij het doorquilten gebruik ik de randen van het crazyquilten om het hart nog verder te versieren.

2 vliegen in 1 klap


Een kleiner maar ook best wel groot hart komt boven op de rand van de horizon en deze heb ik, net als de kleine hartjes opgevuld met fiberfill


Het huisje is voorzien van ramen en een deur
en de deurknop is uiteraard ook een hartje



En de vogel krijgt er eentje

Nog een groot hart wordt gevuld met de namen van de kleinkinderen
Ik kan alles nu op m'n gemakje vast gaan zetten


Gisteren tijdens onze mini Bee werd ik erg verrast met een cadeautje voor onze - nieuwe - nog - te - installeren - keuken die heel erg nostalgisch wordt.

Super Marijke, we zullen ze straks goed kunnen gebruiken.


Enne Marian, nog even over je komst naar onze Bee's……..

je bent al door je proeftijd heen hoor, die duurt bij ons altijd maar heel erg kort!!!

Zo, nu gauw aankleden en op naar Elly Prins met deze grote schat.

Ik kreeg een aantal vragen over de quilt - onder - de - top.

Gewoon een gekocht sprei hoor, fabriekswerk.


Wil je wel geloven dat ik er gewoon een beetje zenuwachtig van ben. Gelukkig hoef ik er niet alleen heen. Mensen met verstand van "Stonefields" zaken gaan met mij mee zodat ik niet alleen keuzes hoef te maken.

Morgen een verslagje

groetjes

Wietske