donderdag 20 augustus 2015

T*R*O*T*S…...

Ben ik

Als:

Het randje per week weer eens op bezoek komt. En alhoewel ik dit jaar niet meedoe blijf ik het leuk vinden dat er nog steeds zoveel mensen zijn die er wel weer aan begonnen zijn. 

Een superleuk initiatief!!


Als Mara stofjes komt zoeken voor haar workshop.
Binnenkort maken we afspraken zodat ze hem ook bij ons kan geven.


Anneke, die niet zover hoeft te reizen om naar Den Bosch te komen, maar het wel even moet organiseren om gebracht te worden.


Klazien en vriendin die van veel verder komen en dan ook nog hun eigen winkel een dagje in de steek laten en ook weer langer moeten reizen omdat de trein net niet doet wat er van hem verwacht wordt.


Karen met vriendin uit Rijpwetering, onderweg om stoelen te halen of te brengen voor de Bed & Breakfast, onderweg zijn met een prachtige top en in alle drukte ook nog kans zien om even langs te komen.


José, die alvast stoffen aan het snijden is voor de Bluebird Lane die eind oktober van start gaat.


Maar die ook uitstekende adviezen geeft over stofkeuzes


Lessen die gegeven worden aan een beginnend quiltster


garens die gezocht en gevonden worden


bij de mooiste handwerken die voorbij komen, en waarbij heerlijke discussies ontstaan.


Dan ben ik trots, en ontzettend blij, want dit is zoals ik het voor ogen had……
Al die tijd dat we plannen maakten en droomden van een eigen winkel.

En natuurlijk was het hartstikke leuk en gezellig  boven.

Maar dit is:

S*U*P*E*R

groetjes

Wietske