donderdag 22 oktober 2015

Oeps

"Onze nieuwe radiator in de keuken doet het niet", appte ik de afgelopen week naar mijn vriendinnetjes.

"Nee", antwoordde er ééntje. "Vind je dat gek? Hij ligt gewoon buiten"

………..


Iets met slangetjes die er in horen waardoor het water onderin komt, ik snapte het niet helemaal, maar na een paar uurtjes klussen was het probleem verholpen.


Ik merk dat ik het "gedoe" in huis niet meer zo heel erg leuk vind……..


Er kwam gisteren weer heel veel moois langs in de winkel
The Patchwork cottage van Libby Richardson.
Inmiddels heb ik het patroon

voor ooit……..

De eerste maand van de Bluebird Lane ligt klaar voor volgende week


Francis kwam langs, niet om te verkopen maar omdat Den Bosch makkelijk ligt voor overleg als je toch in de buurt bent.

En passant even uitleg aan een klant die toevallig langskomt wat de mogelijkheden van dit naaimachientje zijn.


Francis heeft een nieuw ontwerpje gemaakt 


dat makkelijk op het Singertje te maken is.


Zullen we nog een keer?

 Eigenlijk wel heel erg leuk om nog eens een singertjes dag te organiseren.

Wie weet.


Gezellige dames die via Bossche Quilts & meer de Stonefields deden.
Ze hebben 2 uur in de trein gezeten om in Den Bosch te komen.

Deel 6 is in productie


met schattige afbeeldingen


van vroeger


De ster met de mallen van Katja Marek vordert gestaag. Suus is er druk mee.
Maar het is leuk om te doen zegt ze.


We besluiten om na sluitingstijd lekker de stad in te lopen. Toen we nog boven zaten deden we dat vaak op zaterdag. 

Nu lukt dat nooit meer omdat we dan eerst willen opruimen en schoonmaken.


Het is heerlijk in ons eetstraatje, lekker vroeg om te genieten van de rust op het terras, kacheltjes aan


En genieten en uitrusten


Vandaag een heerlijke dag zonder verplichtingen. Helemaal niks. ………

Hoop ik.

Fijne dag

groetjes

Wietske