dinsdag 10 november 2015

De drukte voorbij……..

Heerlijk 3 aaneengesloten dagen maar echt zin in handwerken had ik zondag niet.
Je wordt van zo'n pyamadagje ook wel weer heel sloom.

Ik besloot om mijn map maar eens opnieuw te bekleden, maar daar is stoere mannenkracht voor nodig.


En aangezien Herman zondag gewoon thuis was, heeft hij de inventaris er voor mij uitgehaald.


de stof gesneden uit de winkel die ik er zo leuk bij vind passen.


en naai ik de applicaties op een blauwe achtergrond


Samen brengen we het interieur weer op orde


en met het onwijs leuke tasje dat ik cadeau kreeg vormt het een leuk geheel.


We hebben onze zondag heerlijk besteed


Onze kleine jongens in Gouda wonen nog steeds in een soort bouwput, de nieuwe woonwijk is nog niet klaar.

Maar ze vermaken zich kostelijk en paps en mams hebben er (soms) geen kind aan.
Zondag wordt Fedde 4 jaar en dat gaan we natuurlijk vieren.


In Maastricht heeft het sinterklaasvirus al toegeslagen. Gisteravond voor het eerst het sinterklaasjournaal


Sint is stiekem al even langs geweest om iets af te geven want er zal waarschijnlijk gekraamd gaan worden in deze heerlijke tijd en de aandacht mag niet alleen maar naar een nieuwe baby uit gaan.

Uiteraard weten Laurens en Valentijn dit niet, maar  ze zijn ook totaal niet geïnteresseerd in dit blog.


De jongens zijn slim. Ze hebben hun schoen alvast gezet, maar ze zullen teleurgesteld worden.
Sint is er nog niet, nog onderweg met wat voor kleur Pieten dan ook….


Ondanks het feit dat Isabel waterpokken heeft kwam ze gistermiddag toch even spelen.

Ze was te laat om met opa naar de bank te gaan om kassageld weg te brengen.
Jammer maar ze had te lang geslapen en opa was bang dat de bank anders dicht zou zijn.


Maar onder het mom: met geld moet je vroeg leren omgaan besloot opa om haar de eerste beginselen van het tellen bij te brengen.


De vos van Isabel werd voorzien van een hippe bril


En schoonzoon kon het niet laten om een leuke gelijkenis van de bril op te sturen gisteravond


We besloten om ook nog maar even te fietsen aan het einde van de dag.


heerlijk tegen de wind in, we moesten zo ongeveer staan op  de trappers.


Nog 1 zo'n heerlijk dagje.

O ja voor ik het vergeet. 

Onder het kopje projecten vinden jullie nog een aanvulling op de cursussen die we weer aan het organiseren zijn.
Op 22 januari gaan we weer "Quilt-as-you-go-en met José.


José is al weer begonnen met de voorbereiding want alle cursisten gaan zelf aan de slag.

Wacht niet te lang met aanmelden want er was al een wachtlijstje……

Ga ik nu heerlijk handwerken in mijn pyjama.

Morgen gaan we om 10 uur weer open en er is een Bee.

Fijne dag

groetjes

Wietske