dinsdag 17 mei 2016

Nog maar nauwelijks op weg….

en nu al ruzie met Mrs. Billings.

Niet blij was ik met de rand, 14 dagen geleden zo'n zorgvuldige uitleg gehad van Juud en op die vrijdagavond aangezet.

Strijk hem maar niet, zei Juud……

En ik deed het toch, en er ontstond nu al een rokje

-----------


en dus gisteren opnieuw aan de slag, we hadden geen verplichtingen dus ik had de hele dag de tijd.


Oké, verstekken gaat nu prima maar de bies blijf lubberen.

 En dus gaat deze er ook weer af.


Zusje een paar keer gebeld, totdat ik wist wat niet helemaal goed ging.

Mijn zusje is gewoon heel goed in dit soort dingen, zij gaat als een speer


Ik ga jullie er niet mee lastig vallen, maar ik weet nu alles van draadrichtingen, graden, inches, enzovoort, enzovoort……..

Je moet het echt zelf eerst (helemaal) fout gedaan hebben voordat je het echt snapt


Om de aandacht wat af te leiden hebben we Isabel uitgenodigd om te komen eten, en ze mocht mee om een nieuwe pop uit te zoeken.

(Maar hoe leg je een meisje van 2 uit dat de verpakte pop die er in een doos in het schap staat, niet jouw pop is, maar dat die thuis is)?

Een behoorlijk dilemma


Thuisgekomen werden alle poppen en beren voorzien van een dekentje uit oma's stoffenmand.


Heerlijk kind


De definitieve rand zit er nu aan, ik kan weer verder. Hopen dat het nu goed gaat.
Ik wil toch op z'n minst snappen waar ik mee bezig ben.

Een ware uitdaging hoor, deze mrs. Billings


Gisteravond kwamen we toevallig in de voorkamer waar de antieke 100 jaar oude pop staat.

Ook zij was eindelijk op temperatuur….

Isabel was er niet één vergeten.


Fijne dag

groetjes

Wietske