maandag 9 januari 2017

Heerlijk

Alles weer normaal, kerstspullen opgeruimd 
en dan is er niets heerlijkers dan het voorjaar op je tafel.


Ik was al een poosje op zoek naar iets waar ik mijn Harriot in kan bewaren als ik er even niet aan werk.
Vanmiddag ben ik geslaagd en wellicht kan deze opbergzak als patroon gebruikt gaan worden in de toekomst.
Lekker opgeborgen, weg van stof en haren.

Tenslotte lopen er 2 katten rond die er maar al te graag op willen liggen.


Nu ik de top voor Isabel klaar heb, kan ik weer verder met de Harriot en ik ben op slag weer in de ban van......


Ook deze blokken zijn heerlijk om te patchen vooral als je niet met zo'n enorme lap op schoot wilt zitten.


Morgen gaat ze weg om doorgequilt te worden. Eens kijken of het lukt voor Isabel's verjaardag, 23 februari, en zoniet?

Dan wordt het wat later......


Omdat het zaterdag zulk slecht weer was vinden we dat jullie deze hele week nog profijt mogen hebben van alle aanbiedingen.

Alle stoffen 10% korting (ook op de allernieuwste) en op de rollen waar een oranje stikker op zit mag de stof voor 10 euro per meter mee.



Fijne avond

groetjes

Wietske