woensdag 8 maart 2017

"Tom Poes, verzin een list"

Inderdaad, de oplettende teller had gelijk.

ik had een spies te veel in mijn cirkel. Maar dat moest wel want met de aangegeven hoeveelheid kreeg ik hem met geen mogelijkheid aan elkaar.

3 keer heb ik het geprobeerd.

 Met de hand, met de machine. rekken, trekken, duwen en schuiven. 

Ik werd er moedeloos van.

In het pakket dat Sarah heeft gestuurd zit een prachtige mal van de Dresden Plate. Deze gaan we later  in het patroon gebruiken.

Ik heb hem nu ook gebruikt en het resultaat is geslaagd.


Afgemaakt in de nachtelijke uurtjes........

Heerlijk


Het wordt een fijne (quilt) dag, 

want het gaat erg hard regenen vandaag. 
Normaal sta ik er niet echt om te springen maar nu is het goed voor ons dakterras.

Gisteren geschrobd met liters azijn.....


Spoelt het vandaag nog lekker even schoon.


groetjes

Wietske

8 opmerkingen:

Yvonne zei

Ik dacht al dat het leek op een Dresden Plate maar dan net even anders!
Nu gelukkig dan wel gelukt, ziet er mooi uit.

christine zei

Mooi plaatje Wietske .ziet erg plat uit .ook je dakterras is mooi heb jij nu gewoon hout erop liggen??erg mooi

marga zei

Het is een mooi rond geheel geworden met mooie kleuren.
Het dakterras schoon en nu maar hopen dat het lente wordt.
Hier in Twente is het op dit moment Herfst.
Groeten
Marga

Marguerite zei

Wat is dit een mooie bloem geworden zo de stofjes om en om. En van mij mag het voorjaar ook wel beginnen...

miekequilt zei

Hoera, gelukt!!
En nu hopen dag de zon gauw komt.

Bed, breakfast en quilts zei

Het was heerlijk quiltweer toch?? Fijn dat je Dresden Plate gelukt is!

Monica zei

Hij ziet er super mooi en strak uit jouw cirkel. Leuk,
Ik heb gisteren ook het terras gedaan, zag ergens een berichtje dat je met warm water, soda en groene zeep, even laten intrekken en met een harde borstel, leek wel een wondermiddel zo goed als dat ging. Ik blij, kon weer vlug aan het appliqueren ha ha.

Anny zei

Misschien was het toch wel een "Happy Day" ondanksde regen! Wat een leuke quilt is dat met die zwarte stipstof en al die felle kleurtjes!