maandag 3 juli 2017

Alvast.....

Vanmiddag 1 uur:

Heerlijk stoffen uitzoeken. Het is maar goed dat er beperkt knijpertjes in een potje zitten en dat Herman naast me zit


Anders ging ik helemaal mijn  boekje te buiten.

Ik had wel 3 potjes leeg kunnen maken.
Zo heerlijk efficiënt werkt dat met die knijpertjes. 

Je klemt ze gewoon aan de stof die je mooi vindt.


Zodat Desiree ze op haar gemakje kan noteren

en ondertussen kletsen we heerlijk bij over alles wat ons bezighoudt in en rond de winkel.


We hebben heel wat French General stoffen bestelt. 
Zo mooi .......


Helaas we zullen moeten wachten tot november/december
maar dan gaan we ook los.

Dank je wel Desiree voor de gezelligheid.


Alvast:
Onze grote oudste Laurens. 
10 jaar is hij en hij gaat naar groep 7. 
Fietst soms alleen naar school omdat het over 2 jaar ook moet, maar zijn moeder loopt op veilige afstand nog voor de zekerheid achter hem aan.

Hij kan koken, is zorgzaam en een grote lieverd.
Ik vind, dat als je kunt fietsen, koken en een quilt hebt van je oma, je eigenlijk best al op kamers kunt......

Ik denk dat zijn ouders het niet met oma eens zijn.


Alvast:

de Caddy is klaar en ik ben er hartstikke trots op!!!!
Hij is niet makkelijk maar Marina heeft een pracht exemplaar gemaakt en zij gaat de workshops geven.

Kijk  onder projecten, we hebben nog een paar nieuwe data er bij gezet, het loopt snel vol:
16 december en 13 januari 2018.


Nog ver weg, maar voor je het weet...


Alvast:

zo'n 80 stuks snijden voor het volgende blok van "Down the rabbit hole" van
Sarah Fielke.

Ongelooflijk wat zit ook dit ontwerp knap in elkaar.


Ik mag met de volgende rand beginnen.


heerlijk, ze passen precies.


Maar natuurlijk had ik eerst de vorige rand afgemaakt.
Vanmorgen vroeg al.


Mooi in verstek.

Mocht je eens willen zien hoe het werkt, kom dan vrijdagmorgen tussen 10 en 11 uur.
Dan komt er iemand die het graag wil leren.

Je mag zomaar aanschuiven als je zin hebt.


Alvast:

Vandaag het kleine simpele werk:
De daken van 6 huizen in groot onderhoud.
Morgen komt er een grote stellage op de stoep zodat er boven op het dak ook gewerkt kan werken.

Oude huizen -  altijd wel iets te klussen.....


Morgen dus vroeg opstaan, maar dat komt goed uit. Er komen vriendinnen om de winkel schoon te maken.

Ook dat is echt weer nodig.

welterusten alvast

Wietske

P.S. 

we hebben afgelopen zondag de winkel open gedaan, maar gezien de belangstelling denken we niet dat we daar mee door gaan.
Houd daarom het blog goed in de gaten. Zondag zijn we wel open van 12.00 tot 17.00 maar we beslissen daarna of we deze maand open blijven op zondag of niet.