zondag 2 juli 2017

Kom op Wietske

Even doorwerken nou hoor.......

Als je er even voor gaat zitten, is het zomaar klaar. De nieuwe maand wacht maar eerst moet de vorige af.

Vandaag zal ik de bies gaan maken en dan kan ik weer verder met "Down the rabbit hole" van Sarah Fielke


Ook dit blok is helemaal af. Hij was best bewerkelijk. Patchen en appliceren en dan nog 2 blokken erbij is best veel. We hebben daarom besloten om dit blok een maandje later uit te brengen.

Tenslotte moet er ook tijd overblijven voor andere werkjes.......


Deze foto kreeg ik gisteravond. Er is een meisje met een papa en een mama die allebei de kunstacademie met goed gevolg hebben afgerond.

Dan moet het kind haast wel.......

Er was de begeleidende tekst:
"We hebben zojuist een nieuwe quilt ontworpen"


Mijn dollies vermeerderen zich gestaag. Ik zou nu denk ik 2 panels kunnen vullen.


Straks om 1 uur gaan we open tot 5 uur.

Eerst nu deze maand eens kijken hoe het gaat, daarna zien we wel weer.

Fijne zondag

groetjes

Wietske