woensdag 11 juli 2012

(Heel) Klein blogje



De dames vermenigvuldigen zich gestaag en hebben het prettig in de bak (hoop ik maar)

Ik ben de deur niet uit geweest gisteren, was niet nodig en ik had hoge doelen gesteld! Er zijn hartjes bijgekomen, nog een bloem, en ik heb het 3e deel van de Jules gequilt.


Nu kan ik deze 5 stukken alvast aan elkaar zetten, maar daarvoor ga ik een ochtend naar Dorry. Ik denk dat ik er alleen ook wel uitkom als ik dat zou willen, maar even naar Tilburg rijden is ook gezellig. Leuke stofjes kijken en leuke ideetjes opdoen.

Als laatste heb ik tot gisteravond laat lapjes zitten knippen. Jeetje wat een hoop werk is dat toch. Bloemen, maar ook de lapjes van mijn eigen ontwerp moet ik niet vergeten natuurlijk.

vandaag ben ik een beetje uithuizig, dus ben benieuwd wat de status morgen is.


Ik houd jullie op de hoogte.

groetjes

Wietske