zondag 8 juli 2012

Maastricht here we come!

Gisteren waren we al vroeg vertrokken voor een dagje Maastricht.



Even een uurtje oppassen en nog meer leuke dingen doen......We werden met gejuich ontvangen en werden al gauw meegesleept naar de eettafel om te kwartetten. De uitleg had ik 's ochtends vroeg voor de telefoon al gehad dus het spel kon onmiddellijk beginnen. Jullie snappen natuurlijk wel wie het spelletje won, opa en oma niet in ieder geval.


Laurens en mama gingen al snel naar het zwembad, en Valentijn moest eerst een broodje eten en een fles hebben. Daarna kon hij mooi oma helpen om een paar lapjes te naaien. In ieder geval heb ik hem de eerste beginselen bijgebracht van het quilten. ik weet niet of hij het allemaal goed begreep maar ik heb in ieder geval mijn best gedaan.




Het speldendoosje zat goed dicht hoor! Echt veel heb ik niet kunnen doen, want toen Laurens van het zwembad kwam moest er eens goed geoefend worden met het leren fietsen. Middelste had de sessie goed voorbereid en ergens gelezen dat je de eerste fietslessen het beste kan doen op een klein fietsje in verband met het evenwicht en ze had een vestje aangeschaft met een handvat op de rug. Nou ik kan jullie vertellen dat dit een echte aanrader is, vooral als opa  er achteraan moet rennen.





Na enige uitleg ging het best al wel goed, al zal onze Laurens nog goed moeten oefenen voordat hij de straten van Maastricht onveilig kan maken.

's Middags hebben we heerlijk op een terras gezeten aan het Vrijthof, het was er druk, heel druk, beetje erg druk vond ik. Maar gelukkig hadden we een prima plekje om te eten met de kindjes.

Gisteravond ben ik nog een beetje aan het schuiven geweest met een paar voorbeeldjes om bloemen te maken.
Vandaag zal ik er een paar gaan maken. Het regent dus tijd genoeg om heerlijk te freubelen.





Jammer dit weer met al die mensen op de camping. Wij gaan om die reden nooit meer in de zomer met vakantie, maar pikken een weekje op Curacao in de winter. We zijn hierin te vaak teleurgesteld. Voor de komende winter hebben we ons weekje alweer gepland, dit keer gaan zusje en zwager met ons mee. Alles is al geregeld, dus nog even afwachten... Maar Den Bosch is ook leuk hoor in de zomer.



Prettige dag

groetjes

Wietske