dinsdag 3 juli 2012

oppassen enzo

Gisteren een lekker druk dagje gehad. Middelste moest al om een half 6 haar bed uit om op tijd de trein te halen voor haar vergaderingen in Leiden. Ik hoopte dat de kindjes nog een beetje langer zouden uitslapen maar Valentijn van 1jaar was ook al om 6 uur wakker. Zin in z'n flesje had hij niet echt dus hij ging maar eens op onderzoek uit in dat prachtige grote huis van opa en oma. Vooral de antieke pop had zijn belangstelling.


Deze foto is slechts een momentopname hoor van ongeveer 10 seconden........


Hij heeft een spreidbroek gehad waardoor hij pas sinds kort weet dat hij benen heeft en wat je daar allemaal mee kunt doen. En dan gaat het allemaal heel snel. Kruipen, staan, lopen, en vooral veel kletsen. Je kunt hem nu even geen moment alleen laten. Nou, ik kan jullie verzekeren: ik hoefde gisteravond mijn rondje niet meer te fietsen.

Laurens kwam veel later uit bed en omdat dan alle eet-en aankleed momenten door elkaar heen gaan lopen ben je als oma op een gegeven moment echt even de kluts kwijt. Ik vraag me af hoe we dat vroeger toch allemaal deden.






 Ik wilde zo graag nog wat lapjes naaien, maar was voortdurend mijn ring met spelden kwijt.

 Het was het weer allemaal waard, ik heb genoten, de kindjes hebben genoten en mama is weer een heel klein stapje dichterbij de afronding van haar promotieonderzoek.

Toch heb ik nog wel wat kunnen doen hoor tussen de bedrijven door. En zusje heeft ook nog een bloem gestuurd. We zijn er wel zo ongeveer uit wat we gaan doen. Morgen zien we elkaar weer en zullen we eens overleggen. We willen samen nog wat stofjes kopen.




Af en toe vind ik het leuk om jullie een creatief ideetje aan de hand te doen. Ooit kocht ik bij het tuincentrum een hart van kippengaas. Ik heb deze heel simpel versierd met een poesieplaatje, een kaart, een bloem en een stukje tule. Ziehier het resultaat.


Fijne dag!

groetjes

Wietske