zondag 27 januari 2013

Zomaar vanuit de kou in de hitte



Tja en daar zit je dan om 4 uur in de ochtend op je balkon in de warmte te genieten van het uitzicht bij volle maan.
De reis duurde wat langer dan gepland, door de harde tegenwind moest de piloot een kleine omweg maken waardoor we een uur later landden. En dan komen er 2 vliegtuigen tegelijk aan op Curacao en dat is een beetje veel voor het personeel op de luchthaven. Maar niet getreurd, we zijn er en het grote genieten kan beginnen.

Wij zitten op de etage van het hotel die net gerenoveerd is, en ik vind de kamer geheel in stijl met de handwerkjes die ik meegenomen heb.




Ook mijn dagboekquilt is meegekomen zodat ik ter plekke de bezienswaardigheden kan weergeven, en miss Yoyo is ook van de partij. Ik heb in het vliegtuig al behoorlijk genoten van de hexagonnen.


Morgen maar eens op ons gemakje verkennen met zusje en zwager. Tenslotte is het voor hun de eerste keer.

Ik heb geprobeerd om vanaf mijn mini ipad berichtjes te maken maar dat is niet gelukt. Nu stuur ik de foto's naar middelste met het berichtje, dus het zullen nooit zulke hele lange verhalen zijn als jullie van mij gewend zijn. Middelste je bent een schat, dank je wel!

Blogjes lezen zal ik best veel doen want daar ben ik een beetje (lees behoorlijk) aan verslaafd, maar om nou niet het risico te lopen dat ik de hele week op mijn kamer blijf zitten, blijft het hoofdzakelijk bij lezen. 

 Jullie horen weer van mij, ik kruip er nog even in. 

 Groetjes

Wietske