maandag 25 februari 2013

Wat jij daar doet, dat kan ik ook


Heerlijk dagje hadden we gisteren. Ook voor mijn lief was het een dag van totale onthaasting.

Hij vond zelfs dat hij ook maar eens kennis moest maken met het quiltgebeuren. Nou is hij erg goed in het afmeten en knippen van stof maar ergens een bies aanzetten had hij nog nooit gedaan.

Een uitdaging dus!!!




Zal hij hem straks ook gaan doorquilten????

Maar hij vond het leuk om te doen


Afwachten maar of dit een vervolg gaat krijgen. Vandaag roept de plicht weer.

 Ik heb gisteren het eerste meisje geknipt en in de boom gespeld. Vandaag zal ik haar er op naaien

Leuk, maar priegelig werkje!


Toevallig zag ik gisteren op een van de blogs een sneak preview van het tweede deel en ik ben blij dat ik hier toch aan begonnen ben. Het ziet er veelbelovend uit.


Fijne dag allemaal

groetjes

Wietske