dinsdag 16 juli 2013

De lampen - De uitslag


Afgelopen vrijdag hebben wij de lampen veilig kunnen stellen door ze mee te nemen naar huis.

Best wel een klusje.


Uiteraard waren ze ontzettend smerig.

Wij dachten dat ze van glas waren maar dat is niet zo. Dus hebben we nu mooi de tijd om ze van een nostalgische, romantische, brocante- achtige muts te voorzien.

Ik heb daar al wel een idee over.

En na een schoonmaak actie heeft mijn lief ze netjes in de gang neergelegd.


Er waren niet zo heel veel goede inzendingen, mijn lief heeft een willekeurige naam geprikt uit de lezers die op 8 lampen gegokt hebben.


En de winnaar is BERNA!!!!!!!!!!

Als jij je adresgegevens naar mij mailt stuur ik het mooie stofpakket op.

En de lampen?

Die liggen veilig opgeborgen in de opslag



Fijne dag

groetjes

Wietske