dinsdag 2 juli 2013

Rust



Het is een heerlijke tijd, die zomertijd. En och het mag iets warmer zijn, maar het hoeft niet.

Marleen en ik konden gisteren prima buiten zitten, zij was het huis een beetje ontvlucht omdat de houten vloeren opnieuw geschuurd en gelakt moeten worden en dus kwam ze een dagje bij mij op bezoek en kreeg ik adviezen en tips en luisterde ze naar mijn ervaringen van vorige week.

En we konden samen plannen maken.

Kijk onderin, Saartje!
doodstil voor dit
unieke fotomoment

Britt is niet echt geïnteresseerd
zij geniet van de zon

Ik ben met van alles bezig, maar vooral met kleine klusjes

hoeft pas in september klaar te zijn

En dat is voor de verandering ook erg leuk om te  doen.
Er moeten een aantal dingen echt afgemaakt worden waaronder het label en de tunnel van mijn basisquilt.


Hij/zij gaat naar de tentoonstelling die op 8 september gehouden wordt in Helmond bij Marleen.

Marleen heeft hem doorgequilt voor mij,
vandaar de co-productie


Dus, mocht je in de buurt zijn.............

en ook nog tijd en zin hebben........

moet je deze tentoonstelling

eigenlijk toch wel
gaan bezoeken


Fijne dag

groetjes

Wietske