vrijdag 16 augustus 2013

3 missies en alle 3 geslaagd


Missie 1

Hoe zet ik een rand van driehoeken aan met de methode paperpiecen?

Thuis had ik de randen al geknipt
van patroonpapier

de stofjes waren
al uitgezocht

En de uitleg kwam van Francoise. Eigenlijk helemaal niet moeilijk. Gistermiddag thuis heb ik het gelijk zelf even geprobeerd en ik kom er wel uit.

het is een kwestie van


voldoende ruimte
in stof

en als je
dan nauwkeurig werkt
wordt dit je resultaat

Missie 2

Naar Middelbeers naar Nelly

Ook daar heb ik natuurlijk vol trots mijn mooie ronde Fabricwonderland laten zien. Maar ik kwam voor  het kopen van een cadeautje.


Ah heb jij je boterham bij je?
Dan smeer ik ook een.
kopje thee erbij?
Kunnen we gelijk even
bijkletsen

Heb je net zo veel stof nodig
als je eigen lap van
de dear jane?

Nog even wat klosjes mee
voor zusje en voor mezelf

daar ligt het cadeautje
al klaar

Missie 3

Het werd hoog tijd voor een bezoekje van kleine Jane aan grote Jane. Offe moesten Liesbeth en ik elkaar nodig weer eens zien?

Nou ja hoe het ook zij, het was een mooi gezicht om de grote Jane in volle glorie op de bank te zien liggen.


Liesbeth is met het middengedeelte bijna klaar, de punten bewaart ze voor als ze op vakantie gaat.

hoeft ze namelijk
maar 2 kleuren
rood mee te nemen

en dan zo samen!!!!!
Prachtig toch?

even van dichtbij

en een close-upje

En, we moeten zusje niet vergeten natuurlijk, ook zij vordert gestaag

Jammer dat ze niet in de buurt woont

Het was weer een vol maar heerlijk dagje. Vandaag maar eens even iets doen in de huishouding, want dat is broodnodig (vind ik). Vanmiddag komt Fedde logeren en morgen gaan we met alle kleine kindjes naar de Efteling.

Nee, we gaan niet alleen hoor, er gaat meer volwassen toezicht mee.

3 van die kleine koters (allemaal jongens) wordt ons iets te heftig.


Maar daarover zondag meer.

Alvast een fijn weekend

groetjes

Wietske