woensdag 19 maart 2014

Onderweg


Onderweg naar Veldhoven om te eten bij de kinderen kon ik gistermiddag mooi een tussenstop maken bij vriendinnetje Liesbeth in Eindhoven.

Voor het eerst weer ergens op visite, elkaar ontmoeten en vooral even onbezorgd genieten van  mooi handwerk.

Het is niet te geloven hoe ver haar geborduurde Dear Jane al weer gevorderd is. In eerste instantie had ze tussen de blokken alleen maar grijze vierkantjes geborduurd maar daar was ze bij nader inzien niet helemaal tevreden over. Nu, met een donkerblauw randje ertussen ziet het er zo prachtig uit.



Liesbeth houdt de randjes ook bij


En gebruikt deze blokjes van de "Scandinavian red and white" als afsluiting voor iedere maand op haar dagboek. Immers er staan 12 patroontjes op, dus dat komt goed uit.


Ook mijn randjes zijn "bij" 



Onze oudste was ook onderweg gisteren, hij had toevallig ook een afspraak in Eindhoven en besloot om even mee te eten in Veldhoven.

Het was druk in de keuken en aan de tafels, maar het schept een band om andere jonge ouders  te ontmoeten die om dezelfde reden in het Ronald Mc. Donaldhuis verblijven.

Er worden veel gesprekken gevoerd en ervaringen uitgewisseld.

Ik heb mijn kleindochter haar rose babydekentje gebracht en ik heb haar beloofd om veel voor haar te zingen.

Hopen dat ze dat op prijs stelt!!!

groetjes

Wietske