donderdag 15 mei 2014

"POOF"


Er zijn de afgelopen tijd best veel "Poof" momenten.
Momenten waarvan je denkt:
Oh kon het maar even anders!!!

Neem nou mijn Jane blokje

Voor diegene die niet in "Jane-jargon" denkt: dit blokje heet echt "Poof"
Het is goed gelukt maar de stof schijnt door.

Vind ik dit leuk? MMMMMM hoe doen anderen dat?


Mijn borduurwerk. Het kwam maar niet af deze week. Hoe vaak heb ik het eerste randje wel niet moeten uit halen.

Niet te tellen, zo vaak. Steeds maar weer kwam ik er achter dat het ene kruisje andersom moest
Ik WIL bij blijven, maar Jane trekt ook.


Weer zo'n moment. Wat een kleine stukjes. 
Maar ook wat een uitdaging om het goed te krijgen.
En zo te zien gaat dat aardig lukken.


En dan zie je bij het nieuws dat het de komende dagen mooi weer wordt. Eindelijk, de zon weer eens. Maar moet je ons dakterras eens zien. Dat ziet er toch niet niet uit!!!!

------Vreselijk gewoon-------

En dus gaan we om 8 uur 's avonds nog aan de slag, gooi ik het tafelkleed, dat zwart is van storm-wind-regen- en- verbouwing- onder-ons. maar eerst weer eens in de was.


Is ons terras helemaal "in shape"


En heeft mijn lievelingshoekje niet geleden onder alle wateroverlast.


Nog zo'n "Poof" moment.

Onze afwasmachine is al weken stuk en er zal een nieuwe geplaatst worden. Vandaag of morgen is de belofte.

En ik hoor maar niks, dus straks voor de zoveelste keer maar weer eens bellen. Wordt je eerst minutenlang door een flauwekul- en onzin programma heen geleid omdat "al onze medewerkers nog steeds heel erg in gesprek zijn, en blijft u vooral aan de lijn".

Het is de meest bekende firma die dit apparaat levert en ik snap niet waarom hun service zo slecht is!!


En nu niet meer gezeurd en gauw aankleden. Om 9 uur word ik weer verwacht voor het badgebeuren van Isabel.
Het schiet/schoot nog niet echt op met onze kleine prinses.
Want wat is het beleid?

Ze moet haar flessen leegdrinken en als ze dat niet doet wordt de rest van de voeding door de sonde naar binnen gewerkt. Ze is goed op gewicht, dus dat is het probleem niet.

De kinderarts heeft dus nu vanaf gisteren het beleid bijgesteld. Overdag wordt de sonde niet meer gebruikt en mag ze voeding laten staan. Over de hele dag wordt gekeken hoeveel ze te kort komt en dan wordt bekeken of er iets bij moet door de sonde of dat ze voldoende krijgt.

Het is waarschijnlijk geen grote eter……….

Veel langer in het ziekenhuis moet toch niet gebeuren, jongste is het spuugzat, volgende week zou ze 40 weken zwanger zijn geweest.

WE WILLEN ISABEL THUIS

Dan maar met sonde.

Maar ja, wie ben ik…….

Fijne dag allemaal

Het wordt eindelijk zomer.

groetjes

Wietske