maandag 1 september 2014

oh …...Help!!!!

Het begon allemaal zo lekker rustig gistermorgen. Coriene en haar moeder waren mooi op tijd en we hadden tijd genoeg om bij te kletsen en vooral om de prachtige Stonefields te bekijken.


En, oh alles wilde ik weten van deze schitterende blokken, echt alles!!


Foefjes, lijmsoorten, stijfsel, strijken of niet, spelden of niet en rijgen of niet, echt alles kwam aan de orde.
Een soort privé - les dus


Maar toen, zo tegen kwart over één:
2 rijen dik!!!


En Nicolette had de heerlijkste stoel om het allemaal rustig op zich te laten inwerken
De Stonefields lag er zo vorstelijk bij…….

Haast koninklijk op onze bank uit 1750


Nicolette nam dit schattige cadeau voor de pasgeboren Pepijn mee. Immers we wilden na deze happening nog "even" naar den Haag. 


Hadden  Coriene en haar moeder in de voorkamer de regie in handen, in de achterkamer werd het maar voller en voller bij de uitleg van Janine over de appliceersessies die gepland staan en vooral haar kistje gooide hoge ogen


Herman en ik hebben elkaar een keer vertwijfeld aangekeken……..

één keer maar hoor
Redden we dit???
Ja hoor, jij  de winkel, ik de koffie en thee…….

We waren/ zijn een hecht team deze middag. En hoeveel mensen zich nog aangemeld hebben voor het patroon van de Stonefieds? Ik denk nog wel een stuk of 9. 
Vandaag kun je je nog aanmelden, morgen stuur ik het definitieve aantal naar Coriene en sluiten we de lijst met deelnemers. Anders wordt het voor ons te onoverzichtelijk…….


En dan het toetje van dit heerlijke maar o zo vermoeiende weekend.
Met beide dochters in de auto naar Den Haag om nog een keer bij Pepijn te gaan kijken.

Fedde werd direct

  
samen met opa aan de puzzel gezet, zodat de meiden tijd hadden om bevallingen-luier-spenen- opvoed- en slaap problemen te bespreken.

Oudste haalde het meest ongezonde voedsel wat je maar bedenken kunt, maar zo gaat dat nou eenmaal in een kraamhuis.


Wat hebben wij de afgelopen week ongezond gegeten……..


En ik? Ik zat zomaar wat stilletjes te genieten in een makkelijke stoel en alles te overdenken.
Het aantal bezoekers overtrof onze stoutste verwachtingen. Immers er waren al zoveel open dagen en grote happenings.

Coriene en Janine, nogmaals hartelijk bedankt dat jullie bijdrage ervoor gezorgd heeft dat het allemaal op rolletjes liep en dat het zo'n succes was.

We hebben de afgelopen dagen veel kaarten en heel veel mooie wensen ontvangen.
één kaartje wil ik er uit lichten.


Grietje en Ton:
Dank jullie wel!!!!


 En vandaag? Bijkomen van de drukte en eens even heerlijk met mijn gekochte lapjes bij Marcha in Dreischor aan de slag.

Als het zonnetje het nou ook nog even wil doen

Ben ik een heel gelukkig mens

Fijne dag

groetjes

Wietske