zaterdag 22 november 2014

De cirkel is rond en af

Oké, niet in de beoogde 3 dagen die ik voor ogen had, maar het ging uiteindelijk best snel

En het is mooi geworden….


Nu kan ik aan de invulling beginnen en daar heb ik heel veel zin in.
Het wordt in ieder geval niet de rozet die op het patroon staat.

Later meer………


Gistermorgen om 8 uur was de leskamer gereed


En om 10 uur zat hij helemaal vol

Ik word daar altijd heel vrolijk van!!!

Al die gezelligheid in huis


Toch maar een keer de prachtige tas van Eef op de foto. 

De tas is haast groter dan Eef en ik ben er verliefd op.

Wie weet……..
Hij moet toch na te maken zijn.


Er is hard gewerkt


Vele technieken zijn uitgelegd


En och, iedereen heeft wel zo haar eigen foefjes, eigenaardigheidjes en handige tips
Het was gezellig, druk en leerzaam

en er komt een vervolg


Moet je eens kijken wat Janine al weer gemaakt heeft.



Allemaal techniekjes uit de Stonefields

Ze heeft precies de afmeting gebruikt van het deksel van het kistje Jerommeke.


Binnenkort horen jullie meer over het appliceren en over het vervolg daarvan.

Maar voor nu stoppen we even met deze lessen in verband met feestdagen en onze vakantie in januari

Maar we gaan er mee door, dat staat vast.

Natuurlijk zijn we vandaag open van 11.00 tot 17.00 uur

Fijn weekend

groetjes

Wietske