dinsdag 10 maart 2015

Ik kan het ook best wel een keer doen hoor…..

Bij ons is Herman van de inkoop en ik ben van de verkoop. 

Zo is dat nou eenmaal.
Maar veel spullen waren op, en dus stelde ik voor om eens alleen naar de groothandel te gaan.
Vriendinnetje Tineke wilde wel mee, zij woont halverwege en ik kon haar dus mooi eerst oppikken.

We waren vroeg en we hadden dus alle ruimte om te winkelen.


hobs, fray check, linialen. Alles is weer op voorraad


En dan zie ik deze stof. Ik ben al geruime tijd op zoek naar een achterkant stof voor mijn Stonefields. Deze zou heel geschikt zijn als er voldoende op de rol zit.

Helaas…….

Maar er is een alternatief voor, aldus Desirée. Ik zal proberen om de stof nog voor je te bestellen.


Afwachten dus maar… Ik weet nu in iedere geval ongeveer wat ik graag hebben wil.
Bij ons kopje koffie met z'n drietjes, en de vraag hoever het met de winkel gesteld is, vertel ik dat ik er stiekem best op reken dat er straks veel moeders en oma's in de winkel zullen komen die wachten op hun "gymnastiekende" (klein) kinderen.

Daar moet je op inspelen, aldus Desirée en we hebben er een prachtige lijn voor die in de zomer binnen komt


Ik ben helemaal in de ban …….

Dit is toch te leuk


Slaapzakjes, slabbetjes, jurkjes…..
We zien het al helemaal voor ons


Ik kan dit natuurlijk niet laten liggen


Leuk voor straks, ergens in juli…..


We gaan tevreden naar huis. Zullen we binnendoor rijden? vraagt Tineke. Ik weet een leuke toeristische route waar ook een gezellig restaurant is om te lunchen.

Kunnen we met het pontje over


met een heuse strippenkaart


We houden het maar lekker gezond vandaag, Het was allemaal weer even genoeg afgelopen weekend.


Alles is al geprijsd en het ligt al weer in de winkel. 
Herman had natuurlijk de nodige op- en aanmerkingen, maar daar trek ik me niet zoveel van aan!!

" Je hebt je niet helemaal gehouden aan het lijstje"

Volgende keer gaat hij zelf weer de inkopen doen…..

Prima rolverdeling!!!!

Fijne dag

groetjes

Wietske