dinsdag 3 maart 2015

Veel…….

Zusjes die elkaar een dag ontmoeten

Eén uit Groningen, één uit Arnhem


Eén uit Zwolle
en
één uit den Bosch


Zij winkelden graag voor zich zelf


en met elkaar


Ik was geïnteresseerd in een andere afdeling


En als je dan tot in de late uurtjes nog in die stad zit…….
Dan moet het wel ontzettend gezellig geweest zijn.

En voor dat iedereen weer terug was in Groningen, Zwolle, Arnhem in Den Bosch…….


Voor het eerst sinds jaren zat ik weer in de trein en dus permitteerde ik mij om 1e klas te reizen. En ik wist niet dat het er tegenwoordig zo luxe is.


En in tegenstelling tot zusje
 dat haar handwerkje bij zich had


had ik vooral leesvoer bij me.
waar ik overigens ook nauwelijks in gekeken heb…


Gelukkig had ik hier geen last van. Ik moet er niet aan denken. Als je met vakantie gaat moest je zelfs met je koffers in de bus naar Schiphol. Wat zal het in Utrecht een chaos geweest zijn.

Maar er was gratis koffie en thee, werd er omgeroepen……..
Als compensatie voor de overlast.

Heerlijk dat wij Utrecht alle 4 konden vermijden.


Vandaag maar eerst eens heel goed uitrusten van een heerlijk maar heel vermoeiend dagje.
We zijn tenslotte geen 30 meer!

groetjes

Wietske