zaterdag 25 april 2015

Gelukkig!!


Wat was ik blij dat het gisteren zulk mooi was. Al die kinderen die zich de hele dag buiten gingen vermaken


Nadat ze eerst van een heerlijk ontbijt mochten genieten


Laurens was er vroeg bij, hij wacht al op de rest van de klas


In Leiden zal het al vroeg een gezellige boel geweest zijn


Maar Laurens won een medaille en hij was er reuze trots op. En nu maar hopen dat het maandag toch een beetje droog blijft. Het zou toch zo leuk zijn als niet de hele organisatie "in het water valt"

Duimen maar…..


En terwijl alle Nederlandse kinderen zich aan het uitsloven waren, zaten wij heerlijk aan de koffie en de thee en het gebak ter ere van de verjaardag van Herman.
Els is met The Gossip bezig en ze gaat heel erg goed.


Evelyn kan momenteel even niks vanwege een operatie aan haar hand. Ze komt toch gewoon langs voor de gezelligheid en tot onze grote verbazing tovert ze even een "TOP" TOP tevoorschijn.
Overhemden van haar man.


En ik stond verbaasd over zoveel bescheidenheid terwijl ze zoiets prachtigs laat zien. De kleuren, helemaal geweldig


Borstzakjes, merknamen, alles erop en eraan.
Evelyn, je bent Knap!!!!!


In tegenstelling tot afgelopen woensdag, hadden deze dames wel van alle meegenomen. Mijn woensdag groep was een beetje lui. Kleine blokjes, en alleen maar datgene mee waar je mee bezig bent.


Nee dan gisteren…….. 


Er viel echt veel te zien


En wat hebben we een hoop plezier gehad


Ik treed niet in detail…….


Maar het kwam uit onverwachte hoek


Meiden, bedankt voor jullie gezelligheid en inspiratie. Ik heb weer genoten van jullie aanwezigheid en tot gauw maar weer.

groetjes

Wietske