donderdag 24 september 2015

Herfstig


Wat we afgelopen maandag kochten bij het tuincentrum……

Is gisteren tot een mooi geheel verwerkt door Suus


De vensterbanken mooi inrichten


Een nieuwe tak van sport


en o zo leuk om te doen


Dutch Heritage stoffen. Ze zijn echt overal geschikt voor.

Suus heeft er een mooi geheel van gemaakt.


Het was druk gisteren in de winkel, en voor het eerst was er een Bee in de middag.
Anke is bezig met het nieuwe deel van de Jules en heeft er zelf een rond raam bij verzonnen.
Heel erg leuk!!!


Marga doet de beginnerscursus bij Juud. Niet omdat ze beginneling is, maar omdat ze het gewoon leuk vindt om mee te doen.

En iets leren bij Juud is gewoon een feit heb ik de afgelopen weken geleerd.

Dit blok mag niet helemaal afgemaakt worden omdat het in elkaar zetten van de puntjes de volgende keer uitgelegd wordt.


Er komt een TOP langs, zo mooi. We zitten er ademloos naar te kijken. Voor mij extra leuk om te zien want de meeste stofjes zijn vorig jaar boven in de eetkamer nog gekocht.
Ik wil hem heel graag weer zien als hij helemaal af is.


Annie is aangestoken door de herfst en maakt haar paddenstoelenquiltje af.


Een schatje is het.


De middag Bee was een succes, heel gezellig en we hebben veel plezier gehad.

Vandaag voor mij weer een vrij dagje. Er komt nu toch echt regelmaat in de afwisseling tussen vrij zijn en werken.

En dat is heerlijk.

Genieten van mijn eigen lapjes.

fijne dag

groetjes

Wietske