maandag 2 november 2015

Betty

Ze was er gisteren en wat was het leuk en gezellig

En wat had ze veel te laten zien. De quilts van Betty kenmerken zich toch wel door hun kleur. Veel rose- rood tinten.

Prachtig!!!!


En na een boeiende uiteenzetting hoe ze komt tot het maken van een quilt of een patroon


Begint de uitleg


van haar Daisies. Aan de hand van een voorbeeld


en een patroontje
kan iedereen aan de slag.


Gezellig, veel overleg

  
en in no-time de mooiste resultaten. Het mag ook een beetje snel gaan want er zitten veel blokken in dit patroon.


festoneren is voor sommigen best nog wel even een dingetje


Maar al gauw zijn de resultaten te zien en er is tevredenheid alom.


Aan het einde van de dag de klapper:
de Irish circles waar Betty bijna klaar mee is.


Dit vind ik nou gewoon een leuke treffende foto. Betty, bijna klaar, zusje er nog volop middenin en Marieke die binnenkort gaat beginnen…….

Te leuk gewoon.


Betty en Juud, weer reuze bedankt voor jullie komst het afgelopen weekend. Wij hebben weer bijzonder genoten van jullie!!!!!


De cursussen zoals vermeld gisteren op het blog staan nu allemaal uitgewerkt onder het kopje projecten.

Lees er lekker door heen en meld je aan als je zin hebt om mee te doen.

Als je vragen hebt, mail me dan.

Ik duik even lekker een paar dagen onder om te handwerken.
Ineens was ik helemaal "om" toen ik de Life is Beautiful van Helen zag die in de winkel hangt.

Die zachte rose blauwe kleurtjes. helemaal het einde.



De blauwe blokken bewaar ik goed, daar doe ik vast nog wel eens iets mee.

Ik moet meters maken en blokken en stitcherietjes voorbereiden want binnenkort ga ik een paar dagen op de grote jongens in Maastricht passen.

De nieuwe baby wordt met de keizersnee geboren en het voordeel daarvan is natuurlijk dat de datum al bekend is.
Blokken voorbereiden om mee te nemen is bittere noodzaak want de jongens zijn overdag gewoon naar school.

tot gauw dus

groetjes

Wietske