dinsdag 5 januari 2016

Best wel hoor

Gaf ik gisteren misschien wel de indruk dat ik nooit iets afmaak?

Nou……..

Wel hoor, zeker wel

Gisteren heb ik heel hard gewerkt.

en kijk

Deel 12 van de Jules, weliswaar nog zonder knoopjes, maar dat komt na het doorquilten

Helemaal klaar


Het kleine vogelhuis


De onevenredig grote bloem
 eerst appliceren, daarna gefestonneerd.


Gistermiddag heb ik alles op de grond gelegd, en ik ben er hartstikke blij mee.
Nu kan ik de delen in elkaar zetten, rand er om heen en dan naar Elly Prins om door te laten quilten.


Een jaartje geleden begon ik er aan. Al zolang ik deze tak van sport beoefen wilde ik hem maken, maar  ik bleef altijd wel ergens steken.

En nu de deelnemers bij ons onder leiding van José hem maken, moest en zou ik hem ook af hebben.
Ook zij zijn bijna klaar, begin februari krijgen ze de laatste maand.

In mei beginnen we opnieuw en voor 32,50 per maand kun je meedoen, krijg je het patroon en ook de stoffen hier in de winkel uitgereikt of thuis gestuurd.

Uiteraard kun je er onder deskundige leiding van José iedere maand aan werken in het cursuslokaal.

 Er heeft zich spontaan al een hele groep gemeld, er kunnen nog 4 deelnemers bij. Altijd op de eerste donderdag van de maand.

De kleurstelling is ongeveer zoals het boek aangeeft, dus niet zoals bovenstaand want dat zijn mijn eigen kleuren.

Eén dezer dagen zal ik alle voorwaarden weer onder het kopje projecten bijschrijven.


Je hoeft niet in de buurt van Den Bosch te wonen, we sturen het gewoon naar je toe als je niet kunt komen.

Ga ik nu de delen in elkaar zetten……..

Maar eerst een dagje uit met zusje voordat de winkel morgen weer open gaat.

Fijne dag

groetjes

Wietske