donderdag 14 januari 2016

"Under construction"

Gisteren weer heel veel moois gezien:

Gossip 


in the


Garden


ongelooflijk mooi uitgevoerd


365 dagen Challenge . 

Knap en een heel rekenwerk als je het niet op de machine doet.


De mand van Jules. 
Ik ga zelf meedoen, en daar heb ik zo veel zin in. 


Een workshop volgen in je eigen winkel.

Gisteravond heb ik alvast mijn stoffen uitgezocht.


Voor de ondergrond en binnenkant gebruik ik prachtige halflinnen stoffen die de volledige breedte van de mand hebben.

de mand van Mandy
staat in de winkel

De workshop wordt gegeven door Mandy


en in december is alles al goed voorbereid


Eergisteravond heb ik een nieuw blok voorbereid van de Antieke Weddingsampler van Di Ford.
Nu nog "even" in elkaar zetten.


En natuurlijk "De Burnt"

Er zijn al heel wat sterren af, en ook de rand is een stuk gevorderd.
Straks om 10 uur komen een paar deelnemers om er samen mee aan de slag te gaan.


Genoeg leuks dus, We gaan om 10 uur open.

Fijne dag

groetjes

Wietske