zaterdag 19 maart 2016

Soms…...

gebeurt er in een week zoveel dat je nauwelijks tijd hebt om een blogje  of  foto's te maken.

Met pensioen zijn is heerlijk, maar het lijkt net of de dagen nog sneller gaan.

Donderdag een prachtige dag met zulk mooi weer dat we besloten om naar Heidepol te gaan en om er een flink stuk te gaan wandelen.


en om er 2 bloemen te brengen naar ons kleine vriendje dat, net als Isabel, ook 2 jaar geworden zou zijn. 


We wensten ons jongste kind een veilige reis naar Lapland waar ze momenteel van een uitstapje geniet met haar werk.

Haar grote zus vroeg zich bezorgd af voor welk vervoer er gekozen is, maar volgens mij is ze veilig gearriveerd.


Het is er koud, ongeveer -10 en de handschoenen en sjaals worden intensief gebruikt.


Ze geniet van een ander soort vee dan bij ons in Nederland.


Vandaag is de mand van Jules aan de beurt, ik ben helemaal op schema.

 Anke heeft zich veel werk op de hals gehaald met een waslijn, wasgoed, quiltje.
De spijkerbroek hangt over de tobbe, de sok is van de lijn gevallen,


  
en heel veel geborduurde bloemen.
Het wordt waanzinnig mooi en ik ben heel benieuwd of ze het af gekregen heeft voor vandaag.
We gaan het straks zien.


Voor de derde keer heeft Marijke van atelier Hartendief een doos Klossie's gestuurd, we waren er al weer door heen. 

Nu hebben we extra ingekocht zodat er ook een stapeltje mee kan naar de regiodagen in Oisterwijk komende woensdag en donderdag.

En, O heerlijk ook bij ons is eindelijk de Quiltmania binnen gekomen.

Veel leesplezier dus en 

we kunnen gaan beginnen aan het tweede deel van het mysterie van Petra Prins.
Helemaal leuk, ik verheug me erop.


Mijn levensboom is alweer een kleinkind rijker, nog 2 jongetjes er op, dan kan ik aan opa en oma gaan beginnen.

Voor Daniël heb ik een vlinder in gedachten, boven in de wolken.


Straks om 10 uur gaan we weer open en werken we verder aan de mand. 

Het zal nog een klusje worden om de bodem er goed in te krijgen, maar we zijn met velen en het komt wel goed.

Morgenvroeg vertrekken we naar de grote beurs voor winkeliers in Keulen.

We gaan vast mooie nieuwe dingen zien en bestellen voor jullie.

Maandag laat ik het weten….

Fijn weekend

groetjes

Wietske