donderdag 14 april 2016

We zijn er wel uit….

Ook ik geniet altijd enorm van de Bee's, en gisteren wilde ik een keuze maken welke stof er om de cirkels van de Camelot heen zou moeten komen.

Krantenstofjes heb ik er speciaal voor besteld in wit met zwarte opdruk en in een antieke variant. 

Leuk, Mariette had haar cirkels ook bij zich. Konden we mooi even samen kijken en vergelijken.


adviesjes genoeg en grappig toch dat iedereen een andere smaak heeft.


Uiteindelijk ben ik vastbesloten:
Ik ga toch voor de krantenstof, en dan de antieke versie.


Intussen is Henny druk met de Bluebird Lane. Zij is onlangs nog ingestapt in het project en het wordt zo mooi.


Mieke is helemaal "bij" 


Betsy is druk met de Gossip in the Garden


En ik?
 Ik zit met mijn telefoon in de hand en noteer in razende vaart alle aanmeldingen die binnenkomen voor de Weddingsampler van Betty.

geen steek gezet…….



En eerlijk waar,  om 9 uur zit 8 oktober helemaal vol.

Ik bel Betty en we besluiten om er een extra dag bij te organiseren op 29 oktober.
En ook die zit nagenoeg vol, er kunnen nog 2 mensen bij….

Dus mocht je nog  graag mee willen doen?

Ook Sarah Fielke zit op 3 plaatsen na helemaal vol, dus de snelle beslisser kan nog mailen.

De Quiltmania's nr. 111 die we nog extra hadden ontvangen, zijn inmiddels gereserveerd.

En dan mijn eindresultaat. Gisteravond de eerste cirkel van een rand voorzien en ik vind het helemaal 

TOP


Straks om 10 uur is de Burnt weer aan de beurt. 

De winkel is vanmorgen gewoon open, maar vanmiddag zijn we dicht. Ik moet nog even makkelijke schoenen scoren voor Nantes.

Morgen en overmorgen zijn we gewoon open, morgen is er om 10 uur ook een Bee en zaterdag is de laatste bijeenkomst voor de mand van de Jules. 
Kunnen we de resultaten samen bekijken.
Ik ben heel benieuwd.

P.S. Ook 29 oktober met Betty Prins zit helemaal vol, je kunt je niet meer aanmelden

Fijne dag

groetjes

Wietske