donderdag 11 augustus 2016

Brrrrrrr

Het is herfst in Nederland. 

Mijn middelste kind stuurde deze foto, onderweg naar de zwemles met Valentijn, Koen goed verstopt onder het plastic in een warme wintervacht.


Het was dan wel weer een geschikte dag om extra poetsklussen te doen, maar toen ik zo ver was om buiten de ramen te wassen, barstte de bui pas echt goed los.

De emmer staat nog buiten, die vind ik morgen wel weer.


De verwarming sloeg spontaan aan dus 
Handwerken maar......

Deel O uit de Quiltmania.
Hij lag al klaar en ik kon zomaar beginnen.


Het was weer een gezellige boel gisteren. Druk, vol, en genoeg te bewonderen


De Camelot van Mariëtte zit bijna in elkaar, ze doet "quilt as you go" en hij wordt prachtig.


The Hope moet zo langzamerhand voorzien worden van tussenbanen en dan is de snijtafel geschikt om er eens goed naar te kijken en een keus te maken.


Kijk, dat zijn de leuke contacten. Eén van de deelnemers die te ver weg woont om te komen op de Jules ochtenden, komt nu langs om te laten zien hoe het gaat.

En dit beeldschone tasje


Hoort bij deze prachtige tot in de puntjes uitgewerkte engel.


En "home" is "thuis" geworden.


Een Bee bezoeken is super. Er ontstaan contacten, vriendschappen, Bee's bij anderen thuis, en we inspireren elkaar.


Kijken naar prachtige tops in wording is gewoon zo leuk!!!!


Ik begin een beetje in de vakantie-modus te komen. Even geen workshops voorbereiden, even alles een tandje lager.....

Komend weekend heb ik een moeder - met - 2 - dochters - weekend waar ik ongelooflijk veel zin in heb.

Samen met 2 kinderen op 1 kamer slapen in het hotel is gewoon een groot feest en wat ze dan ook organiseren? Het maakt me niks uit, ik vind alles best.

Morgen en overmorgen zijn we open van 10.00 tot 16.00 uur.

Volgende week nog op woensdag, vrijdag en zaterdag en daarna zijn we 2 weken dicht.

Tot en met volgende week is er nog steeds 10% korting op alle stoffen, ook op de kerststoffen.

Alvast een fijn weekend, maandag meld ik me weer.

groetjes

Wietske