zondag 4 maart 2018

VIP'S

Dat voelden we ons gisteren.

Wij: 
al in alle vroegte de huiskamer boven bij "Sint Joris" in orde gemaakt,


toch wel even in spanning of Betty kwam met de sneeuw die buiten lag, maar toen we om half 8 nog niets hoorden durfden we er op te rekenen.

En ze was er hoor, met maar liefst 4 overvolle manden.


Stukje geschiedenis over haar zelf, haar carrière, haar huis in Frankrijk, haar gezin en haar enorme honger naar lapjes, ontdekken en quilten.

"Hoeveel heb je er gemaakt?"
"Nou wat ik allemaal weggegeven heb tel ik niet mee, maar anders konden het er best eens 50 zijn."

Betty:
Heerlijk spontaan mens, boeiend verteller en prachtige quilts met schitterend kleurgebruik.
"Typische Betty- kleuren" zeggen wij altijd.

De eerste show and tell die ik meemaakte was in onze eetkamer.
Heerlijk was dat, maar ook nu geniet ik weer met volle teugen.


Haar nieuwste eigen ontworpen 
"Sterre"

net de dag ervoor opgehaald bij Elly Prins, de bies moet er nog om.


Hoe ontzettend mooi......


En dan passeert alles de revue


Overbekende stoffen


De Stonefields van Susan Smith


De Weddingring.

Hier springt het kleurgebruik er zo  mooi uit.


Heerlijke duidelijke uitleg



Tja, om moe van te worden, deze Mrs. Billings.
Gehaat om de vele vele blokjes, geliefd om het mooie resultaat


Daisies


Huisjes


Rowdie Flat, ook van Susan


met prachtige details


Het was genieten


Onvoorstelbaar genieten, dat was het


We hebben bubbels geschonken
 en gevierd.......

Betty, dank je wel voor deze heerlijke dag en we komen kijken naar je quilts in april in de Broodfabriek in Rijswijk!!!!



Onze B&B is geopend, we hebben er zin in.
Vannacht heel druk bezet met kindjes en ouders.

Heerlijk bij opa's kampvuur voorlezen voor het slapengaan


Sleutelbossen liggen klaar, voor iedere kamer één.


Volgens mij hoor ik kinderstemmen. 

Nu maar eerst eens voor het officiële ontbijt zorgen.
Ik ben benieuwd wat voor cijfer we krijgen....

En weet je wat nou het grote voordeel van een officiële B&B is?

Ze moeten er om 11 uur uit........

Kunnen wij gaan schoonmaken

Fijne dag

groetjes

Wietske